Coaching met betekenisgeving als kompas

Tegenwoordig weten we niet beter. We werken hard, zorgen voor ons gezin en een leven lang leren is helemaal ‘in’. We zijn altijd online en we hebben vrienden over de hele wereld die we continu op de hoogte houden met alles wat we doen. Onze telefoon is steevast in onze nabijheid en we checken voortdurend of we nog iets gemist hebben. In ons werk en in contact met instanties of overheid ervaar je voortdurend dat er iets moet.

Persoonlijke coaching bij spanning en wrijving in organisaties

Nederland staat in de wereld bekend om het polderen. Het polderen en het poldermodel staan als metafoor voor het er samen uitkomen. Zeker is dat het Nederlandse handelsgeest vertrouwd is met het onderhandelen en het creëren van meerwaarde in ruilverhoudingen. Maar wat nu als er veranderingen moeten plaatsvinden of als er geen ruiling mogelijk is. Wat nu als er een stil conflict is waar men wel weet in de organisatie dat er iets moet veranderen om ontwikkeling mogelijk te maken maar we willen elkaar niet afvallen.