Ingrid Zandbergen is MfN registermediatior, bewindvoerder, mentor en opgeleid in de HRM. Ze heeft kennis van zaken en heeft tijdens haar loopbaan veel ervaring opgedaan met organisatie inrichtingsvraagstukken.

Bij haar staat steeds de vraag centraal waartoe een organisatie in essentie bestaat en hoe deze zich in wisselwerking met de omgeving door kan ontwikkelen. Van buiten naar binnen organiseren is haar kwaliteit wat ze al bij verschillende dienstverlenende organisaties heeft laten zien. Ingrid heeft een directe stijl van begeleiden, ze is wars van academische taal en combineert denken aan handelen in wisselend en hoog tempo.

Ze is dienstbaar en vooral sociaal georiƫnteerd op mensen. Ze heeft oog voor wat mensen nodig hebben en weet ook dat mensen alleen echt geholpen kunnen worden als ze repertoire aangereikt krijgen waarmee de toestand waarvan zij onderdeel uitmaken ook verder geholpen wordt.

In 2017 is ze tot het besluit gekomen om haar kennis en ervaring te gaan delen door de oprichting van een eigen organisatie advies bureau (Bureau Zandbergen) dat nauw gelieerd is aan de Stichting Vaartzicht.